Rozhovor s Veronikou Sádlíkovou: Poznejte, kdo vám pomáhá s péčí o pleť

 

Veronika Sádlíková se v roce 2018 rozhodla zúročit zkušenosti nabyté v lékárenském prostředí a předávat je dál. A tak vznikla INVE Beauty – značka, která vám pomáhá díky správné péči o pleť vyjádřit svou vlastní krásu. Jaké byly začátky, co je v INVE Beauty nového a co se chystá, se dozvíte v dnešním rozhovoru. Veronika nás také nechá nahlédnout do soukromí a prozradí například, jakou kosmetiku používá.

Jaký byl hlavní důvod, že jste se rozhodla přejít z lékárenského prostředí do čistě kosmetického a začít takzvaně na vlastní pěst?

Již v lékárenském prostředí jsem přišla do kontaktu s kosmetikou. Dermokosmetika byla v rozkvětu a lidé o ni měli zájem. Hodně jsem se v lékárnách naučila a po mém odchodu na mateřskou už zbýval jen krůček k podnikání v kosmetice. Kosmetika mě vždy hodně bavila a i díky tomu, že jsem i pro své mimčo chtěla kvalitní kosmetiku, jsem se o ní začala zajímat ještě více, včetně biokosmetiky.

Jaké byly začátky? Musela jste překonávat nějaké překážky, nebo šlo všechno jako po másle?

Díky zkušenostem z lékárny jsem věděla, do čeho jdu. Takže jsem nevstupovala do neznámého prostředí. Samozřejmě začátky podnikání jsou velmi těžké a musíte si osvojit specifika podnikatele. Ale díky tomu, že mě prodej kosmetiky baví a je to i můj koníček, jsem do tohoto podnikání šla rovnou po hlavě, jak se říká.

Díky lékárenské praxi víte, na co se u produktů zaměřit. Podle čeho je tedy vybíráte?

Produkty vybírám hlavně podle složení a jejich účinnosti. Mladší syn trpí na ekzémy, a tak vím, jak je tento boj složitý. Vyzkoušeli jsme hodně krémů a mastí, až jsme našli ten pravý, který mu opravdu pomáhá. Samozřejmě, každý jsme jiný, takže každému bude sedět něco jiného, proto ani svým zákazníkům nedávám univerzální radu: toto je pro vás to pravé. Velmi ráda doporučím 2–3 produkty a zákazník si sám vyzkouší, zda mu vyhovují, či nikoli. Pokud mu „nepadne“ ani jeden, musí se hledat dál.

Dalším kritériem je i značka a její zaměření. Na trhu je nespočet kosmetických značek a každá nabízí svůj recept na krásu. Já se ze zkušenosti zaměřuji na dermokosmetiku a biokosmetiku.

Existují produkty, které byste do vaší nabídky nikdy nezařadila?

Takto jednoduše to asi nelze říci. Produkty si pečlivě vybírám na základě výše uvedeného. Díky tomu, že můj e-shop je primárně zaměřen na dermo- a biokosmetiku, nerada bych na e-shop zařazovala produkty, které jsou běžně k dostání kdekoli v obchodech. Také bych na e-shop nezařadila produkt, který by mi od pohledu neseděl, nebo byl dokonce svým složením nekvalitní. Snažím se řídit i svými pocity a citem pro výběr daného produktu. Pokud zavádím do e-shopu novou značku, snažím se o ní zjistit maximum. Nová značka se ujímá dlouho, pokud ji zákazníci neznají. Snažím se ji prezentovat na webu a pomocí newsletterů.

Jak vypadá váš tým? Je čistě rodinný, nebo zaměstnáváte i někoho „zvenku“?

Můj tým je velmi jednoduchý. Já, manažer celého e-shopu, a manžel, který se stará o kompletní stav skladu a expedici zásilek. Takže občas je toho opravdu hodně, co musíme zvládnout. Člověk by si ani nemyslel, že je kolem e-shopu takové ohromné množství práce.

A velké díky také patří externí agentuře Včeliště, se kterou jsem navázala ohromně prospěšnou spolupráci. Velmi mi pomohli se vzhledem webu a pomáhají s newslettery a dalšími marketingovými aktivitami.

Zakládáte si na kvalitních produktech od ověřených dodavatelů, mnoho výrobků zkoušíte sami na sobě. Jakou kosmetiku vy osobně používáte?

Já jsem odjakživa takový pokušitel a zkouším vše nové. Zatím mi to má pleť dovoluje. :-) Momentálně používám na pleť Uriage Age lift. Dlouhou dobu jsem používala Avene, pak Eucerin. Záleží totiž i na aktuálním složení produktů. Firmy to občas inovují a pak člověku nemusí nové složení vyhovovat. S tím jsem se setkala u zákazníků i u sebe několikrát.

Velký ohlas mají mýdla Nesti Dante, která jsem musela také vyzkoušet. Jsou čistě přírodní a jejich vůně je skvělá.

Sama máte děti, takže dokážete dobře poradit i maminkám. Jaká dětská kosmetika je vaše oblíbená?

Opravdu skvělá kosmetika je dětská řada od Weledy. Jemná a přírodní. Dále mohu doporučit Uriage Bebe a v neposlední řadě Uriage Xemose na atopický ekzém.

Máte čas pečovat o svou pleť pravidelně a důkladně, nebo u vás platí, že kovářova kobyla chodí bosa?

S velkou časovou vytížeností je chvílemi složité si najít chvilku pro sebe. Snažím se o pleť starat hlavně večer. Ráno to prostě občas nejde. :-) Když děti odejdou do školy, pleť ošetřím denním krémem s SPF. Pokud se chystám na jednání, tak samozřejmě nesmí chybět jemné líčení.

Preferujete osobní a proaktivní přístup. Co konkrétně mohou vaši potenciální zákazníci v tomto směru očekávat?

Všem potenciálním zákazníkům, kteří chtějí radu, se snažím vyjít maximálně vstříc a poradit jim dle nejlepšího vědomí. Většinou odpovídám na e-maily i během víkendu a večer. Telefon, přiznám se, o víkendu zvedám jen výjimečně.

Objednávku, kterou si zákazníci vytvoří, se snažíme vyexpedovat v co nejkratším čase. Dáváme jim vybrat z dárků a poskytujeme maximální péči o jejich balíček.

Objednávky mohou zákazníci tvořit i po telefonu, byť je to časově náročnější, ale i toto oceňujeme – když si zákazník neví rady a po našem rozhovoru je spokojený, že jsme mu poradili a dokázali s ním objednávku vytvořit a dokončit.

Další věcí, na které si zakládáte, je pečlivé zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození. Do zásilek ale přidáváte i něco navíc. Na co se zákazníci mohou po rozbalení těšit?

Zákazníci si již při dokončování objednávky mohou vybrat z nabízených dárků. Takto zákazník ví, na co se může těšit, a má možnost vybrat si dle své preference. Do balíčků přidáváme i vzorky kosmetiky, pokud jsou k dispozici. Nabídku dárků se snažíme rozšiřovat dle aktuálních možností. Pokud si zákazník může vybrat dárek, je to dle mého názoru lepší, než aby dostal něco, co nevyužije a případně vyhodí.

Kromě ČR rozesíláte produkty i jinam. V jakých dalších zemích si vás zákazníci oblíbili?

Expanze do zahraničí je zatím v plenkách. Přece jen jsme na to jen dva. Zásilky můžeme zasílat na Slovensko, do Rakouska, Německa, Polska a Francie.

Nedávno jste navázali spolupráci se Zdravotním klaunem. Co vás k tomu přivedlo?

Se Zdravotním klaunem se znám již delší dobu z jiných projektů. Proto nás přirozeně napadla i spolupráce s INVE Beauty. Před několika lety jsem byla s mladším synem v nemocnici, bylo mu devět měsíců, tehdy jsem se s Klauny poprvé setkala. Když jsem viděla rozzářené dětské oči, jak najednou „zapomněly“, že jsou v nemocnici a měly ohromnou radost, byl to impuls, abych se o to více zajímala. Klauni nejsou jen v dětských odděleních, ale chodí i k dospělým pacientům. A to je také velká zásluha. Odvádějí skvělou a záslužnou práci, kdy nemocní na chvilku pozapomenou na svá trápení a jsou šťastní.

Jak konkrétně spolupráce vypadá a jak mohou přispět vaši zákazníci?

Jednou ročně organizaci Zdravotní klaun daruji finanční částku, kterou podporuji jejich činnost.

Naši zákazníci se mohou do této sbírky také zapojit, a to tím, že v košíku zadají produkt „Přispět Zdravotnímu klaunovi“, částka je 50 Kč. Celá tato částka bude poskytnuta organizaci Zdravotní klaun.

Jaké máte plány do budoucna? Chystáte se třeba rozšiřovat sortiment, nebo naopak zvolnit a více se věnovat rodině?

I nadále plánujeme rozvoj e-shopu, a to včetně nových značek a rozšiřování sortimentu. Rádi bychom, aby si u nás zákazníci vybrali vše, co potřebují pro kvalitní péči o sebe sama. Počínaje kvalitní kosmetikou pro dospělé, děti i maminky až po kvalitní stravu pro miminka.

Získejte příručku zdarma

Příručka zdarma „Obličej bez vrásek“

Pokud opravdu stojíte o mladistvou pleť, doporučujeme nanášení arganového oleje nebo jiných přípravků podpořit masáží obličeje. Že nevíte, jak na to? Pak si prolistujte naši příručku Obličej bez vrásek

Získat zdarma