Naturativ
Příběh značky Naturativ začal fascinací a naprostou vášní, když zakladatelka Magda Hajduk byla na jedné ze svých zahraničních cest a narazila na přírodní kosmetiku. Byla to láska na první pohled. Nemohla na ni přestat myslet. Její okamžitá myšlenka byla "Jak mohu vyrábět přírodní kosmetiku, ale udělat ji lepší než cokoli, co jsem kdy viděla".
Trh péče o pleť tehdy nabízel výběr mezi produkty se skvělými přírodními složkami nebo produkty, které byly pohodlné a příjemné na používání. Jinými slovy, skutečně přírodní produkty péče o pleť nebyly vytvořeny tak, aby zajistily pohodlné použití v ranním shonu. Magda, jako pracující máma tří dětí, chtěla obojí.
PŘÍRODA NABÍZÍ TO NEJLEPŠÍ
Magda věřila, že přírodní kosmetika je pro pleť nejlepší, ale při výchově tří dětí a profesionální kariéře si nemohla dovolit vrátit se ke kosmetickým rutinám své babičky. Věděla, že ostatní ženy uvažují stejně – dávají přednost přírodním produktům, ale jen velmi málo z nich mělo čas věnovat se časově náročným rutinám péče o svou pleť.
Ženy chtěly nádherné přírodní produkty péče o pleť, které byly účinné, ale zároveň měly moderní, rychle se vstřebávající textury, které dobře fungovaly a udržovaly jejich make-up. Tyto ženy, hladovějící časem, snily o přírodních, účinných, pohodlných a osvěžujících produktech, které jim poskytnou chvíle potěšení, ale bez nutnosti proměnit svou koupelnu v laboratoř.
Magda se tedy rozhodla čelit výzvě, která se tehdy zdála jako Mission Impossible – výzvě vytvořit nekompromisní certifikovanou kosmetiku, která by byla přirozená, ale nepřekážela životnímu stylu a očekávání moderních žen.
EFEKTIVNÍ A LUXUSNÍ
Roky mnoha zkoušek, neúspěchů a nekompromisního odhodlání se nakonec vyplatily – s použitím nejlepších surovin a nejnovějších technologií se jí podařilo vytvořit zásadní, účinné receptury s luxusními, sametovými texturami a ohromujícími vůněmi. Radost přátel a sousedů vyústila v obchodní návrhy a nakonec se zrodila Magdina první kosmetická značka. V jejím rodném Polsku se to velmi líbilo, ale postrádalo mezinárodní přitažlivost. Vzhledem k tomu, že Magda dobře znala skvělé možnosti polského kosmetického průmyslu a viděla rostoucí poptávku po přírodní kosmetice po celém světě. Její ambice se stala světovou - značka Naturativ byla uvedena v roce 2013 v Japonsku.
Japonsko se ukázalo jako odrazový můstek pro distribuci značky Naturativ a od této doby značka Naturativ roste.
Naturativ nabízí přírodní kosmetiku bez kompromisů:
BEZ petrolejových derivátů, silikonů, PEG, SLES, syntetických vůní, syntetických barviv
Nejprodávanější

Naturativ revitalizující balzám na ruce je skutečným zdrojem blahodárných a výživných látek. Pro velmi unavené a suché ruce. Obnovuje, hydratuje, zjemňuje, rozjasňuje, zklidňuje, zpevňuje pokožku rukou. Krásně se vstřebává. Pokožka krásně voní po brusinkách a citronu.
Certifikace NaTrue.
POUŽITÍ:
Používejte dle potřeby na ruce i několikrát denně.

Naturativ revitalizující tělový peeling jemně peelinguje, okamžitě hydratuje a zlepšuje vzhled pokožky. Po jeho použití bude vaše pokožka hladká a pevná. Nejen, že vypadá úžasně, ale také krásně voní po brusinkách a citronu.
Certifikace NaTrue.
POUŽITÍ:
Aplikujte dvakrát-třikrát týdně na vlhkou pokožku masírováním kruhovým pohybem a opláchněte. Můžete energicky masírovat lokty a kolena.